Heb je een vraag? Misschien kun je het antwoord vinden bij de veelgestelde vragen hier onder. Zo niet kun je altijd contact met ons opnemen via de chatbutton, whatsapp of mail.
1 Veelgestelde vragen
1.1 Wat is de levertijd?
De levertijd van artikelen die op voorraad zijn is 1 tot 4 dagen. We verwerken je bestelling altijd binnen 48uur. Zodra we je bestelling verwerkt hebben ontvang je een mail van ons. PostNL stuurt hierna de mail met track&trace code.
De levertijd van een pre-order is verschillend. Meestal geven we via onze social media al aan wanneer we deze items verwachten maar je mag natuurlijk ook altijd even een berichtje sturen voor meer informatie.
1.2 Hoeveel zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn gratis voor orders van €50,- of meer. Deze krijg je van ons cadeau en betalen wij voor je.
Onder de €50,- rekenen wij €5.50 verzendkosten.
Alle pakketjes worden verzonden met PostNL.
1.3 Krijg ik geld terug als ik iets retour doe?
Wij geven bijna altijd geld terug. Op nieuwe collectie ontvang je altijd het aankoopbedrag terug exclusief verzend en betaal kosten. Uitzonderingen hier op zijn sieraden, lingerie, badkleding en sale items die aangeschaft zijn met 50% korting of meer. Deze kunnen helaas niet retour, word dit toch retour gestuurd dan kunnen wij dit helaas niet verwerken.
Heb je iets gekocht met een tegoed code? Dan ontvang je hier een nieuwe tegoed code voor en geven we geen geld terug.
1.4 Ik draag normaal maat 34-36-38-40-42 welke maat moet ik dan kiezen?
De volgende maten komen met elkaar overeen:
34 = XS
36 = S
38 = M
40 = L
42 = XL
1.5 Hoe valt een one size item?
De one size items zijn verschillend hoe deze uitvallen. Meestal is dit een S/M of een M/L in de product omschrijving onder aan de pagina geven we altijd duidelijk aan voor welke maten het artikel draagbaar is.
1.6 Hoe vallen de jeans?
Al onze jeans bevatten stretch! Hierdoor zijn onze jeans draagbaar voor zowel curvy dames als dames met een wat rechter figuur. Het model op de foto is 1.68 en draagt alle jeans in maat M (tenzij anders aangegeven).
De jeans vallen over het algemeen altijd het zelfde uit kwa maat voering, mocht dit niet zo zijn word het bij de productomschrijving altijd aangegeven.
Als we je kunnen helpen met persoonlijk maat advies mag je altijd een berichtje sturen via social media of whatsapp.
1.7 Mijn maat is uitverkocht komt deze weer binnen?
We proberen altijd onze basis items weer zo snel mogelijk aan te vullen. Via instagram en facebook houden we jullie dagelijks op de hoogte van nieuwe collecties en restock!
Voor sale items en sieraden geldt altijd op = op
1.8 Ik heb een klacht over een aankoop.
Heb je een artikel beschadigd ontvangen of is het door bijvoorbeeld een fabrieksfout binnen de garantie termijn van 6 weken kapot gegaan? Stuur ons dan een mail met het order nummer en foto's van de klacht. We komen hier dan zo snel mogelijk op terug en kijken naar de mogelijkheden.
Als je klacht is goed gekeurd zijn er verschillende mogelijkheden om dit op te lossen:
- Is het mogelijk om het op te lossen met een reparatie? Dan kun je het item laten repareren op onze kosten.
- Wanneer een reparatie niet mogelijk is mag het retour gestuurd worden op onze kosten, zodra wij je retour hebben ontvangen sturen we een vervangend artikel naar je op.
- Mocht het zelfde item helaas niet meer op voorraad zijn dan kun je het op onze kosten retour sturen en vergoeden wij aankoop bedrag.